CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, February 10, 2011

#6 Girl On The Next Door




  • Salah ke pompuan x pandai masak? Laki x masak x pa pulak kan..ce citer nape sebabnya....haha..ayat style baru lak skang..ce citer...manja tol ayat =P  2 mesti ayat standart masa umo tgh nak galak nak nikah..besa la tuh,lumrah.... =P

  • Soalan ni pn dah macam soalan ayam ngn telur yang mana kuar dulu....haha..Tapi apa kaitan dengan tajuk tuh?saje je wat ayat cam movie,padahal nak gtau orang tengah masak dok kat sebelah pintu,pukul telur kot..ntah,saje tulis tajuk tuh..haha

  • Selalunya laki xnak tunjuk skill masak dia bukan sebab apa, nak bagi isteri sia tekejut ckit...hehe..xpon nak bagi meriah isteri buat kelas memasak kat suami....baru la makin mesra..x gitu?hehe

  • Laki yang pandai masak, mesti pompuan suka kan?so lepas nie bley la kot sapa2 ajar aku masak...benda first, tomyam kot..

  • Harapan aku 1 ja, ley masak lagi sedap dari bini aku,....hahaha





  • Bila dah tere masak,baru leh kembang idung yg beso cam gua kat orang lain..haha

  • Ni ada link yang member aku cakap cam google jgk la, senang n sesuai untuk fb..Try la kalau rasa bosan xda benda apa nak klik, slalu bila bosan dok refresh kt laptop dekat2 5 kali seminit kan..haha http://www.rockmelt.com/?dl=5232bf4f56628377b1367f308d714729e2e4d0bc


No comments: